Samochody i jednoślady
Strona Główna ˇ Forum ˇ Artykuły ˇ Download ˇ Wasze pojazdy ˇ Newsy ˇ Filmiki o motocyklach ˇ Ogłoszenia ˇ LinkiPoniedziałek, Czerwiec 18, 2018
Nawigacja
Strona Główna
Forum
Artykuły
Download
Wasze pojazdy
Newsy
FAQ
Filmiki o motocyklach
Ogłoszenia
Kontakt
Galeria
Linki
Szukaj
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 550
Najnowszy Użytkownik: bbguqsqocj
Ostatnio online
Merlinwar 8 weeks
bbguqsqocj13 weeks
hejhgiwjkh13 weeks
blopbjdzxd13 weeks
ojalknvpon13 weeks
zhvwuopefj13 weeks
ehnwvrzyep13 weeks
altxvurdho14 weeks
bhxasiqyrw14 weeks
xelximjhyy14 weeks
Ostatnie Artykuły
pojazd GHOST-RIDERA ...
Keeway Matrix - test
FZ6 S2
Yamaha CygnusX 2007
Yamaha YZF R1 2007
Mazda 3 MPS - mistrzyni zakrętów
Samochody Mazda 3 MPS wcale nie jest cichociemnym kompaktem. 260-konny turbodoładowany silnik czyni ją jednym z najszybszych hot hatch-ów. Dowodem są ostatnie testy Mazdy na torze Nurburgring, gdzie "trójka" na dopingu wykręciła jeden z najlepszych czasów w swojej klasie.



Północna pętla Nurburgringu zwana "zielonym piekłem" to chyba najtrudniejszy tor wyścigowy świata. Przerażają już same cyfry - 20,8 kilometrów długości i 73 zakręty. Jedne z nich są długie i szybkie, drugie znowu wolne i ostre. Najdłuższa prosta ma długość ponad 2 kilometrów. Jednym tor znany jest z morderczych 24-godzinnych wyścigów, innym znowu z dziesiątek zamaskowanych aut testowych, które codziennie pokonują na Nurburgringu setki kilometrów. To najlepsze miejsce do testowania zawieszeń, hamulców i innych elementów układu napędowego, a osiągnięty wynik budzi respekt w motoryzacyjnym świecie. To właśnie na linii startu Północnej Pętli stanął najmocniejszy kompakt z Japonii.



Agresywnie stylizowana Mazda 3 MPS dysponuje potężnym 2,3-litrowym sercem. Turbodoładowanie zapewnia moc 260 KM osiąganą przy 5500 obr./min. Moment równie pokaźny - 380 Nm przy 3000 obr./min. Moc przenoszony jest na przednią oś. Wentylowane tarcze mają 320 mm średnicy z przodu i 280 mm z tyłu. Tak przygotowane auto osiąga pierwszą setkę w 6,1 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg w okolicach liczby 248. Jedyną zmianą w stosunku do standardowej MPS jest zastosowanie sprężyn renomowanej firmy Eibach, które obniżyły przód auta o 2,5 cm i tył i 1 cm.



Jak "trójka" MPS jest szybka, postanowił przekonać się o tym Mark Ticehurst, wyczynowy kierowca Mazdy. Północna pętła była do tego idealna. Kilka prób zaowocowało dobrymi czasami, jednak niezadowalającymi kierowcę. Niejedno wyczynowe Porsche, niejeden szybki motocykl zostały wyprzedzone, zanim Ticehurst zaakceptował swój czas - 8:39.66. Pełen respekt dla niego, zwłaszcza że do rekordu klasowego brakło zaledwie 4.64 sekundy (8:35.93 Manuel Reuter - Opel Astra OPC). To jedna z największych rzeczy, jakich dokonałem za kierownicą samochodu. Kiedykolwiek, powiedział Mark po próbie. Zapowiedział również, że to jednak nie ostatnie jego słowo i chce jeszcze bardziej zbliżyć się do rekordu. Może nawet jeszcze podczas tych wakacji.


Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Ankieta
Jaka marka scigaczy najbardziej Ci się podoba?

Yamaha TZR

Aprilia RS

Cagiva Prima

Rieju RS2 Matrix

Derbi GPR

Honda NSR

Yamaha TDR

Cagiva Mito

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Na Forum
Najnowsze Tematy
offshore fishing sug...
make meals for insta...
pay day loan claim t...
rhftspt
hdyicrf
Najciekawsze Tematy
Jaki skuter Twoim... [12]
CZARNA I ZŁOTA LI... [10]
Ogłaszam 2 konkur... [8]
Konkurs! Serdeczn... [8]
Telefony [6]
Linki
gra
gry
rynek gier przeglądarkowych
likwidacja fazy
Copyright www.tzr.vgh.pl © 2006 by Burus

461150 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.6 © 2003-2005


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu